No enhän minä aamulla muistanut tai ehtinyt mitään aamiaisia, heräsin tuntia liian myöhään kun kollegalta tuli SMS, istui jo junassa odottamassa minua! Kiireeksi pisti että sitten tuntia myöhempään junaan ehdin, kun piti vielä sen tekstarin jälkeen tietysti puoleksi tunniksi ummistaa silmänsä. Tais se eilinen saunominen viedä mehut pois, sauna kun kerkis kuumeneen liikaa kun minä vietin aikaani tällä koneella.

Aamiaiseksi sitten töissä hain suklaamuffinsin ja espressokaakaota että sain silmät auki. Ja päivä oli sitten niin pirun kiireinen että kl 4 huomasin että ruokala on ollut jo kaks tuntia kiinni ja mulla kiljuva nälkä! Eli kaks pikku pussia sipsejä ja jotain välipalakeksejä pikkupaketti tuli ihan ilmatteeksi sieltä koneesta sipsien mukana. No nehän meni sitten parissa minuutissa ja sitten onkin yököttänyt sen jälkeen. Siis minä en ole oksentajatyyppiä, olenkohan elämäni aikana oksentanu muuta kuin mahataudissa tai kun on liikaa viiniä tullut juotua (oppirahat on maksettu, minä olen kalja ihminen!) mutta on vieläkin ihan etova olo. Ja toi nikotiinilaastari on tiiviisti pysynyt kiinni, en käynyt edes raitisilmatauoilla tänään.

Kotona kattelen jääkaappiin ja on siellä mitä tekis, aattelin jotain wrap tyyppisiä juttuja mutta kun armaani on yöllä kl 2 asti töissä niin en viitti ittelleni, taidan heittää shoarmat pakasteeseen ja säästää juhannusaatolle - täältä kun ei saa suomimakkaraa grilliin niin jos sit vaikka buritos-illan järjestäisi. Juhannusaaton menu kun on kaljaa koneeseen, heh!

Nyt siivoamaan, ystävät tulevat Suomesta pariksi viikoksi!